قوانین و مقررات

قوانین فروشگاه به منظور حفظ حقوق خریدار و فروشنده وضع شده و رعایت و توجه به آن برای هر دو طرف معامله الزامی است. عضویت در سایت یا خرید از آن به منزله مطالعه و پذیرفتن شرایط خرید و عضویت و قوانین و مقررات مربوطه است. لازم است خریداران گرامی پیش از ثبت هر سفارش، کلیه قوانین جدید در این بخش را بدانند.

 

ماده 1 – عضویت در سایت : عضویت در سایت: افراد برای خرید در سایت لازم است فرم عضویت را به طور کامل و دقیق و با اطلاعات صحیح پر کنند. پس از عضویت در سایت، کاربران می توانند خرید های خود را انجام دهند وسفارشات خود را ثبت کنند.

 

 

تبصره 1 ) کاربر باید اطلاعات پستی درخواستی را به‌ شکل صحیح در فرم ثبت نام اعلام کند. مسئولیت هرگونه مغایرت مشخصات ثبت شده با هویت واقعی عضو بر عهده خود افراد است و فروشگاه هیچ‌گونه مسئولیتی نسبت به مغایرت‌های احتمالی ندارد. صحت این اطلاعات به این دلیل دارای اهمیت است که سفارش های کاربر به آدرسی که وی در فرم ثبت نام اعلام کرده ارسال خواهد شد.

 

 

 

تبصره 2 ) کاربر نباید در سایت ( نظرات و پیشنهادات) اظهاراتی را قرار دهد یا به  اقدامی دست بزند که مبین نقض حقوق اشخاص دیگر باشد یا عمل مجرمانه‌ای را درپی داشته باشد. همچنین بحث و نظرهای غیر مرتبط با سایت هیچ کدام منتشر نخواهد شد .چنانچه هر یک از کاربران، این ماده را رعایت نکنند، از همکاری با فروشگاه محروم و تصفیه حساب کامل در صورت بدهی طرفین به یکدیگر به سرعت انجام خواهد شد.

 

 

 

تبصره 1 ) دقت در خرید کالا و توجه به مشخصات کالای مورد سفارش بر عهده خریدار است. پس پیش از تایید سفارش، موارد گفته شده را به دقت بررسی کنید. همچنین پیش از تحویل گرفتن سفارش از صحت بسته ارسالی مطمئن شوید و در صورت بروز مشکل با شماره های پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

تبصره 2 ) قیمت‌های محصولات موجود در وب سایت و شعب حضوری به روز و یکسان است . همچنین قیمتی که هنگام سفارش مشتری در پیش ‌­فاکتور منظور شده معتبر خواهد بود.

تبصره 3 ) پس از هر ثبت سفارش در سیستم، ایمیل و پیامک تایید ثبت سفارش به همراه شماره فاکتور برای مشتریان ارسال می شود.

تبصره 4 ) پس از ثبت سفارش، در صورت لزوم طی تماس تلفنی با مشتری، صحت و تائید سفارش از وی گرفته خواهد شد. بنابراین خواهشمند است اطلاعات شماره تماس خود را به طور صحیح در فرم های مربوطه وارد کنید و از ثبت سفارش های غیر واقعی بپرهیزید.

تبصره 5 ) ثبت سفارش و خرید های عمده باید با هماهنگی قبلی با فروشگاه انجام شود و در صورت ثبت سفارش بدون هماهنگی، تصمیم در مورد پردازش یا لغو آنها بر عهده فروشگاه اینترنتی اشکان بوتیک  است.